Det er flere forskjellige e-postfeilmeldinger som du kan møte når du bruker Outlook. Her er noen vanlige feilmeldinger og hva de betyr:
Feil ved tilkobling: Dette kan bety at Outlook ikke kan koble til e-postserveren. Kontroller at du har en aktiv internettforbindelse og prøv å koble til på nytt.
Feil ved autentisering: Dette kan bety at Outlook ikke kan bekrefte legitimasjonen din, for eksempel brukernavnet og passordet ditt. Kontroller at du skriver inn riktig informasjon og prøv å logge på igjen.
Feil ved sending/mottak: Dette kan bety at det er problemer med e-postkontoen din eller nettverket ditt. Prøv å sjekke om du har mottatt e-post eller hvis du kan sende en e-post til deg selv for å se om det fungerer.
Meldingen kunne ikke leveres: Dette betyr at e-posten ikke kunne leveres til mottakeren. Dette kan skyldes en feil e-postadresse eller at mottakerens e-postkonto er full.
Kontoen din er deaktivert: Dette kan bety at e-postkontoen din er suspendert eller deaktivert.
Kontakt oss for å løse problemet. Husk at hvis du er usikker på hva en feilmelding betyr, kan du alltid kontakte oss for å få hjelp.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen